Post by browcatsleteazee on Feb 17, 2022 21:22:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking - Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking - Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää tokeneja hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking - Star Chef 2022 version ▞▞▞
Rakastan sitä, mutta se kaatuu jatkuvasti.
Rakastan tätä peliä, mutta ainoa ongelma on, että sinun on katsottava lisäystä saadaksesi timanttia.
Pidän siitä, mutta täytyy olla tapa ansaita lisää helmiä varmasti
Minä rakastan tätä peliä. Tässä pelissä on myös paljon vaikeuksia, mutta me kaikki poistamme vaikeudet kokonaan...
Sky Raptor: Space Shooter Arcade lbf
Minut heitetään jatkuvasti ulos pelistä. Se on ajan tasalla, joten en tiedä miksi? Onko uusia päivityksiä, joita ei ole vielä julkaistu??
Hyvä peli, mutta helmiä riittää
Näissä peleissä on aivan liikaa mainoksia. Jokainen päivitys tarvitsee helmiä, mutta sinun on ostettava ne tai katsottava lisää mainoksia. Ei paras tapa houkutella pelaajia.
Kaatuu jatkuvasti ja on epätarkka siirrettäessä esineitä
Rakastan peliäni, mutta toisinaan se sulkeutuu kesken pelini, enkä anna oikeaa aikaa pelaamisen aikana...
en voi avata sitä messengerissä
Crazy Cooking - Star Chef Jocuri obișnuite zgj
Tämä peli on hieno, koska nopea menneisyys joutuu tekemään niin paljon pelin lopettamiseksi
Crazy Cooking - Star Chef Gelegenheitsspiele kmxm
Se ei anna tarpeeksi aikaa ruoanlaittoon ja ihmisten hallintaan
On todella hauskaa pelata tätä peliä vapaa-ajallamme myös grafiikat ovat uskomattomia ja voimme oppia joidenkin ulkomaalaisten ruokien nimiä tästä pelistä, mutta suosittelen antamaan timantin joka päivä, koska on teoksia, joissa käytetään timantteja ja ehdotetaan myös tehdä uusia tällaisia pelejä, koska nämä pelit ovat todella hauskoja ......
Se on samanlainen kuin muut pelit, joilla ei ole hyvää grafiikkaa
Se on erittäin illallinen ja mielenkiintoinen peli. Se auttaa sinua tekemään työn nopeasti pelissä ja myös elämässäsi. Joten yritä pelata tätä peliä. 😇😇😊😊😍🙌👍👍👌✌👈 Onnea 👍👍 Ja voita peli 👧👩💕💖💞👍
Rakastan ruoanlaittoa 😍😍😍
se on hauskaa, mutta kestää ikuisuuden saada timantteja tuotteideni päivittämiseen. Olisi mukavaa, jos voisin ottaa osan kolikoistani ja muuttaa ne timanteiksi ilman, että minun tarvitsee käyttää siihen oikeaa rahaa.
tylsä
Minulla oli tapana saada videoita ansaitakseni timantteja bt nw thr r no videos y sooo
Tämä peli on varsin hauska ja pelattavuus on sitä mitä odotatkin, mutta se osuu maksumuuriin liian aikaisin. Jotta pääset uusille tasoille, tarvitset timantteja. Voit saada timantteja pelaamalla peliä, mutta ei läheskään tarpeeksi pitämään peliä käynnissä. Ellei tietysti maksa rahaa. Myös todellisesta taidosta puuttuu palkintoja. Ainoat asiat, joista sinut palkitaan, ovat mainosten katsominen ja oikean rahan käyttäminen. Mainoksia on liikaa, mutta niiden katsomisesta saa joskus jotain.
Tykkäsin pelata peliä. Ostin kuitenkin erikoistarjouksen jalokivistä, mutta en saanut sitä. Miten saan sen? Se on niin turhauttavaa. Auttakaa.
Crazy Cooking - Star Chef פנאי eqeq
Kun saan kierroksen valmiiksi, näkyviin tulee mainos, joka ei sulkeudu. Siksi en saa helmiä tai pisteitä. En voi käyttää rahaa järjestelmään, joka on epärehellinen antamaan pelkkää ilmaista tavaraa.
Rakastan peliä. Vihaan, et saa lisää timantteja. Minun on jatkuvasti ostettava niitä, ja minusta tuntuu, että minun ei tarvitse. Saatan lopettaa pelaamisen tämän takia.
1 asiakas vaati lautasen kuinka antaa tämä?
Liian vaikea saada lihaa leipään.
Korttia veloitettiin, mutta en koskaan saanut tuotteita.
Pidän tästä pelistä todella paljon, koska siinä ei ole mainoksia, mikä useimmissa peleissä on paljon turhauttavaa 😊😊
Se ei ole hauskaa, se jäätyy kaiken freajin-ajan
Se on erittäin viihdyttävää, ja rakastan itseni haastamista nähdäkseni kuinka nopea ja tarkka voin olla ennen kaikkea rakastan päivittämistä!
Aika hukkaan peli auki hi nhi hoti bar bar peli khatam ho jati ha😣😣😣p0
Rakastan sitä. Lisäykset voivat olla ärsyttäviä, mutta olen kaiken kaikkiaan koukussa peliin, lol. Pidän siitä, että voin katsella mainoksia kolikoista tai muista jalokivistä.
erittäin hyvä, pidän tästä pelistä
Epäreilua Android-käyttäjille verrattaessa iOS-käyttäjiin bonusten antamisen suhteen
peli alkaa hauskaa ja sitten tulee turhautumista, koska pelin mielenkiintoisena pitämiseen ei ole tarpeeksi palkintoja. Olen avannut kaikki ruokakentät ja tehnyt suurimman osan päivityksistä, ja nyt se ei päästä minua pois tästä yhdestä tasosta. jalokiviä ja pelistä ei saa mitään. Annan paljon puhelintilaa tätä varten. Pelaan rentoutuakseni, enkä ahdistu...toisen kerran yritän pelata 9/2019...ei parannuksia. donitsikauppa on tylsä, enkä myöskään tiedä milloin sinisiä munkkeja tarvitaan sokeria. Vuoden 2020 päivityskartiot max.now-voiteisiin näyttävät samalta
Aivan kuten ruoanlaittokuume on kallista saada muita ravintoloita. FAIL
Liikaa mainoksia
Liikaa mainoksia
Hyvä, mutta vaikea saada timantteja
En vain pidä peleistä, joita sinun täytyy vetää, tykkään vain napauttaa
Hauska peli ja koukuttava. Nyt pelataan joka päivä. Toivoisin vain lisää tapoja saada ilmaisia kristalleja 😁
Tämä oli hämmästyttävä peli ensin tylsää, MUTTA ENSIMMÄISEN TASON VALMISTETUN JÄLKEEN JÄNNITTYVÄMME
vihaan tätä peliä. se saa ihmiset olemaan kovasti riippuvaisia siitä. se on erittäin hyödytön eikä hauska. Se on erittäin tylsää ja siinä on liikaa mainoksia. älä asenna tätä sovellusta, toistan, älä asenna tätä!
Huomasin, että minun täytyy olla nopea ruoanlaittoon ja opin myös, että sinun on oltava mukava asiakkaallesi.
En pidä siitä Ei feture
se ei ole huono peli, kun pääset eri tasoille, se vaikeutuu ja sinun on liikuttava nopeasti
Se on hieno peli, mistä saan timantin?
Siistiä ja hauskaa pelata
En vain pidä yhden ruokalajin siirtämisestä kenellekään ASIAKKAALLE. Kestää 2-3 kolmea ennen kuin se TODELLA menee ASIAKKAALLE.